CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 10, 2009

aku buntu..

setelah berkurun lama aku x ber bl0gging..
ary ni aku nak cerita.. apa yang terjadi sepanjang ketiadaan aku d sini.. 29. may 2009 ary tu.. aku da start keja kat pizza.. 1 tyme in my life keja.. tuhan je tau cm ne penat nye.. 1st kami bertiga keje kat pizza tu.. pas tu member liagi 2 org dah x larat nak keje kt sne ag..
s0 tinggal aku je la s0rang2 keje kt sne.. aku p0m memang ade pkr nak resign,.. tapi memandangkan keadaan yang tidak mengizinkan.. aku terpaksa teruskan juga.. da byk m0ney abis beli itu ini.. last2 nk resign cm tu je.. mana b0leh.. hum..

◘ ini cerita selepas beberapa hari aku kat pizza ◘

selepas beberapa hari aku keja kat pizza... aku knal ngn s0wg budak ni.. um0 18.. tp 1st aku nampk dia.. x mcm 18.. nampk cm um02 aku gak.. skg ni aku da 20... instant c0uple.. skg ni.. aku dah c0uple ngan dia.. memandangkan aku p0n single.. aku terima je la.. nk try.. leh ke aku ni c0uple ngan dia.. . skg dah x cm dulu kan.. um0 bkn mslh.. asal kn saling memahami.. hoho.. (ye Kew?))

0 comments: